close
伴隨著我入眠,

是這些嗓音。




黑女孩,Corinne Bailey Rae,like the star。

just like a star across my sky,

just like an angel live the page.

you have been to my life,

feel like i'd never been the same.

just like a song in my heart,

just like all along my hands.

oh a little love you.



Brain McKnight,back at one.

one, you're like s dream come true.

two, just wanna be with you.

three, girl it's plain to see that you're the only one for me.

four, repeat steps one two three.

five, make you fall in love with me.



南拳媽媽,下雨天。

期待讓人越來越沉溺,

誰和我一樣等不到他的誰,

想你我總在學會,

寂寞的滋味,

一個人撐傘,一個人擦淚,一個人好累。




梁靜茹,今天情人節。

一個微妙的體貼,

我知道今天會是情人節,

不是第一次聽你說永遠,

淚水還是湧成溫泉。



李玖哲,圍牆。

不知不覺又過了幾天,

我想我習慣了忽略,

去忽略沒你的時間。

不近不遠走在誰身邊,

我想我適應了一切,

這一切沒你的時間。



上尉詩人,James Blunt,you are beautiful。

you're beautiful,

you're beautiful,

you're beautiful,

it's true.

i saw your face in crowded place,

and i don't know what to do,

'cause i'll never be with you.




什麼時候,

陪著我入眠的,會是你的呼吸?

他說,

當你遇到一個無論你心情好壞,

無論你美醜,

始終喜歡你原本樣子的人,

請把握他。



Tanya says,打開手電筒後,你站在何方?
arrow
arrow
    全站熱搜

    pattyxmas 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()